خواستم بهت بگم:
مرسی که تو روزای سخت دوستیتو بهم ثابت کردی، تو آدمِ خوبِ روزهایِ بدی😴.
انتقام؟ نه بابا
کارما؟ بیخیال
من تورو به خودت سپردم عزیزم. چون میدونم هیچکس به اندازه ی خودت، قرار نیست تورو داغون کنه🥺😂.
خیلی باحاله بچهها بدون هیچ دلیلی وسایلتو یه جا میبینن میارن میدن دستت بدون هیچ حرفی میرن😶🌫.
وسط تایمایی که داره بهم خوش میگذره به خودم میگم:«چقدر دلم واسه این لحظه تنگ میشه»، در صورتی که هنوز تموم نشده🥰