تو ذهنم درمورد چیزی که اتفاق نیوفتاده سناریو میسازم و برای اون سناریو استرس میگیرم و غصه میخورم.
شما دلتون برا توتهایی که میوفتن زمین و زیر پا یا چرخ ماشین له میشن نمیسوزه؟:(
با من از قوی بودن حرف نزن😇؛ من چیزایی رو با خنده تعریف میکنم که واسه ثانیهبهثانیهش گریه کردم🥲.