بعد از 18_19 دی، هرچیزی که قبلا در زندگیم بود معناشو از دست داد و الان بعد از 5 ماه هنوز نتونستم چیزهای معنادار جدیدی جایگزین کنم. گویی همهچیز مفهومش رو از دست داد و این دنیای پر از تنوع به چشم من تهی و بسیار خالی میاد.
مامانم چندروز پیش یهو ازم پرسید که مثلا دوستات عقاید سیاسیشون چیه. گفتم مامان تو این دورهزمونه ذرهای مخالفت داشته باشیم، دیگه دوستی نمیمونه.