آدما ناراحت میشن که چرا بهشون سلام نمیکنم، درحالی که من پنج دقیقه قبلش خودمو قانع کردم یه شات قهوه لازم دارم، نه یه شات گان.
جدی انگار همهمون تو یک زندان بزرگ گیر افتادیم و راه گریزی هم نداریم. زندگی آدمهارو تو جاهای دیگه میبینیم که واقعاً دارن «زندگی» میکنن اونها هم دغدغه و نگرانی دارن، غم دارن، ناراحتی دارن اصلاً مگه زندگی بدون این حسها هم معنی میده؟ ولی مشکل ما از غم و ناراحتی گذشته و به پوچی رسیدیم. به بنبست، به ناامیدی محض، به این که دیگه هیچوقت درست نمیشه و همینه که هست و بدتر از همه اینکه زندگی و آزادی ما زندانیها واسه هیچکس مهم نیست و هر بلایی بخوان سرمون میآرن.
Dear Lord, I know that I am a sinner, and I ask for Your forgiveness. I believe You died for my sins and rose from the dead. I turn from my sins and invite You to come into my heart and life. I want to trust and follow You as my Lord and Savior.
_Sinner's Prayer
Daniel Di AngeloDaniel Di Angelo - Ride for Me (SPOTISAVER).mp3
زمان:
حجم:
7.4M
00:57
Now she got something to show me
Just in case I don't make it
I don't play with that fake shit
Fuck with me on the east coast
Girl, I stay representin'
I don't make no mistakes