3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با غیرت هایی مثل هادی چوپان>>>
به دیدار خانواده های شهدای مدرسه میناب،سر مزار شون رفته🥲❤️🩹
وقتی مهدی گفت :رفتنی شدم .
شوکه شدم چون مثل روز برام روشن بود که مهدی برگشت توی کارش نیست.
وقتی سوار اتوبوس شدند،دلم نیومد این حرفو نزنم .
بلند گفتم:آقایونی که توی این اوتوبوس نشستید الکی صابون شهادت به دلتون نزنید ،توی این جمع اگر یکی رو بخوام قسم بخورم که شهید میشه همین آقا مهدیه که خیلیاتون نمیشناسید.
و همینم شد، از بین اون ۴۲ نفر فقط مهدی شهید شد.
•با روایت از رفیق شهید،مسلم نبی
ــ
شهید مهدی اسحاقیانــ #شهدایی