شماره 1
بذارید کلا از پیش تولید بند آمده جامپ بزنیم؛ در واقع نگیم صدرا چقد بدبختی کشید تا بازیگر پیدا کنه...
ده ساعته دارم برای هوش مصنوعی توضیح میدم.
جواب که میده میگم عجب احمقیه این...
البنه الان شرایطم داغونه...
انگار دارم کابوس می بینم
حس بدی داره که تمام زحمت های آدم به فنا بره برای باگای برنامه...
بی خوابی کشیدنا و...
از بقیه چیزاا زدنا...
بد تر از همه شروع مجدده