eitaa logo
شماره 1
111 دنبال‌کننده
431 عکس
163 ویدیو
5 فایل
نمی‌دونم؛
مشاهده در ایتا
دانلود
لعنت به داوینچی
حس بدی داره که تمام زحمت های آدم به فنا بره برای باگای برنامه... بی خوابی کشیدنا و... از بقیه چیزاا زدنا... بد تر از همه شروع مجدده
بعد از سه روز چک وچونه زدن با داوینچی، موقتا به پیریمیر برمیگردیم...
🫥
باید از اول شروع کنم😭
سرم درد می کنه
الان فهمیدم کلاس دارم😖
یعنی فهمیدم امروز پنج شنبس...
خدااااا
خب اینم تموم شد چقد خوب بود...
وقتی آدم نمی‌خوابه، وقتی آدم برای مدت زیادی بیدار می‌مونه، سنگین می‌شه. انگار مورفین تو خون می‌چرخه. بعد می‌ره میرسه به مغز. در لحظه هم کند ذهن می‌شی و هم می‌تونی به خیلی چیزا فکر کنی،.. ففط عجیبه... نمی‌دونم چرا