20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقدیم به همه پدران و مادران داغدیده شهدا... 💔
نمی دونم چرا دیگه نمیتونم مثل قبل به صفحهی شطرنج نگاه کنم.
حواسم از مهره هام پرت میشه.
نمی تونم برای حرکت آیندم تصمیم بگیرم.
اول از داداشم باختم...
امروزم از نیما...
شاید بازیشون خوب باشه...
شاید خیلی بازیشون خوب باشه...
ولی دارم گند می زنم...
شماره 1
حالا که بحثش شد، بث رو به خبر نگاری که میگه لبخند بزن میگه که: - من اینجام تا شطرنج بازی کنم، نه
دیالوگش فرا تر از بازی کردنه...
خیالاتم،
از حقیقت،
بالا تر،
و از واقعیت،
دور تر است...
دوستشان دارم.
چون زیبا اند و خالی از ابهام،..
چون، فقط، خیالند