شماره 1
امروز بدترین روز بود و سعى نکن منو متقاعد کنى که تو هر روزى لحظات خوبى هم پیدا میشه اگه با دقت نگاه
این متن جالبه.
حرف من نیست
یکی از بزرگ ها میگفت:
آدم های موفق ۳ ساعت در روز میخوابن.
آدم های معمولی ۶ ساعت
و آدم های احمق هشت ساعت...
خوب شد دربارهی آدمایی که تو روز دوازده ساعت میخوابن چیزی نگفت😂
شماره 1
یکی از بزرگ ها میگفت: آدم های موفق ۳ ساعت در روز میخوابن. آدم های معمولی ۶ ساعت و آدم های احمق هش
البته من که از دستهی دوازده ساعته ها نیستممم
روزی چهارده ساعت😂