یکی از بزرگ ها میگفت:
آدم های موفق ۳ ساعت در روز میخوابن.
آدم های معمولی ۶ ساعت
و آدم های احمق هشت ساعت...
خوب شد دربارهی آدمایی که تو روز دوازده ساعت میخوابن چیزی نگفت😂
شماره 1
یکی از بزرگ ها میگفت: آدم های موفق ۳ ساعت در روز میخوابن. آدم های معمولی ۶ ساعت و آدم های احمق هش
البته من که از دستهی دوازده ساعته ها نیستممم
روزی چهارده ساعت😂
زندگی؟ چند وقت گذشته؟
یکه خوردم! اصلا نمیخوام بهش فکر کنم.
باور کردم.
انگار، انگار، اصلا نبوده.