شماره 1
برگردم قم یه نقاشی دیگه میکشم.
دارم فکر میکنم برگردم قم،
خیلی کارا هست که در اولویته😢
شماره 1
تدوین، کلاس، کلاس، درس، درس، بازم درس، خاتم، کتاب، خونهی آبی. و یکم اسطراحت.
قسمت بدش درس خوندنه.
البته حوصله سربره.
چون قراره از گام به گام استفاده کنم😂😔
ولی تا آخر سال دیگه درسی برام نمیمونه.