و جلساتی که از آسمان بر ما نازل میشوند😂
دلم میخواست برم نون وایی.
نون سنگک داغ بگیرم و با مربای به بخورم.
ولی یه جلسهی فکری بهم نازل شده که...
فک کنم بعدش بتونم ده ساعت بخوابم😂😭
شماره 1
از من به شما نصیحت بعد از ساعت ۱۲ شب با کسی حرف نزنید😂
واکنش منی که روزم از ۱۲ نصف شب شروع میشه😂