شماره 1
از من به شما نصیحت بعد از ساعت ۱۲ شب با کسی حرف نزنید😂
واکنش منی که روزم از ۱۲ نصف شب شروع میشه😂
امروز صبح
وقتی رسیدم خونه،
در رو که باز کردم،
گفتم هیچ جا خونهی آدم نمیشه.
ویهو چشمم خورد به منظره ای از سوسک های وارونه و دمر افتاده.
...
هر جا هم میرم هستن.
از جمع کردنشون خسته شدم.
تازه زنده هاشون رو دارم پیدا میکنم...
انقدر زیادن که حال ندارم دنبالشون بدوام یا جمعشون کنم.