باید نقاشی بکشم.
یا بنویسم.
یا بخوابم.
خوابی که بیدار شدن نداشته باشه.
کتاب خوندنم خوبه.
ولی وقتی تموم بشه این حس لعنتی دوباره بر میگرده
حتی قبل این ماجرا یه آهنگ خیلی خوب ساختم،
ولی حال ندارم اونم بفرستم.
یعنی روی سیستم پایینه.
ولی تا اونجا برم و...