شماره 1
فک کنم ده ماهی میشه که دارم دنبال این فیلم میگردم و نیست. چند نفر بهم معرفی کردن. همه بهم میگن فی
پیداش کردم.
و دیدم.
به هفت روش سامورایی ازفیلم خوردم.
یعنی الان این طوریم که برگام.
نه جزیرهی شاتر،
نه پرستیژ نولان،
نه اینسپشن،
نه سیلو،
نه ممنتو،
نه ماهیت،
نه...
اصلا هیچی،
به پاش نمیرسه.
نمیتونم توضیح بدم اسپویل میشه.
با این که از شاهکاراییه که به سختی گیر میاد،
ولی حتما پیداش کنید و ببینید.
آلزایمر بگیرید یادتون نمیره چیمیشه...
عه این ک باز نمیشه😂😭
کلا هرچی دیشب با لبتاب فرستادم باز نمیشه...
برسم یه جا دوباره میفرستم.
خیلی خوب بود
👇🏻👇🏻👇🏻درست شد
شخصیت پردازی برام ساده ترین بخش نویسندگی بود.
تا این که بهم تکلیف شد😞
واقعا چرا وقتی بهت میگن یه کاری رو انجام بده دیگه نمیتونی؟
تا الان ۴ تا داستان برای خاتم نوشتم و از هیچ کدومشون خوشم نیومده.
الانم وقتی برسم خونه،
اگه شام نخورم و مستقیم بشینم پاش کم تر از دو ساعت وقت دارم.
تازه کارام جدیدا کند پیش میره.
نمیدوم چرا پردازنده های مغزم انقدر کند شدن.
از بعد جنگ کلا نمیتونم مثل قبل باشم.