eitaa logo
شماره 1
113 دنبال‌کننده
435 عکس
164 ویدیو
5 فایل
نمی‌دونم؛
مشاهده در ایتا
دانلود
عه این ک باز نمی‌شه😂😭 کلا هرچی دیشب با لبتاب فرستادم باز نمی‌شه... برسم یه جا دوباره میفرستم. خیلی خوب بود 👇🏻👇🏻👇🏻درست شد
شماره 1
به این می‌گن شاهکار
شخصیت پردازی برام ساده ترین بخش نویسندگی بود. تا این که بهم تکلیف شد😞 واقعا چرا وقتی بهت می‌گن یه کاری رو انجام بده دیگه نمی‌تونی؟
او در حالی که از پنجره‌ی اتوبوس به بیرون نگاه می‌کرد: «نگاه کن! ببین چقدر زیباست...» من درحالی که با چشمان بسته به آهنگ گوش می‌دادم:«فکر کن! چون این گونه نیست»
تا الان ۴ تا داستان برای خاتم نوشتم و از هیچ کدومشون خوشم نیومده. الانم وقتی برسم خونه، اگه شام نخورم و مستقیم بشینم پاش کم تر از دو ساعت وقت دارم. تازه کارام جدیدا کند پیش میره. نمی‌دوم چرا پردازنده های مغزم انقدر کند شدن. از بعد جنگ کلا نمی‌تونم مثل قبل باشم.
کتاب سیاه دل دیگه برام کتاب نیست. سارق زمانه... هر بار که لاشو باز می‌کنم و کلمات ریز که ردیف شدن رو می‌بینم... دیگه نمی‌فهمم اینور چی‌می‌گذره. مگی، مورتیمر، انگشت خاکی، کاپریکورن، ملکه‌ی تاریکی، سیاه‌دل، پری ها و کوتوله ها... و سیاه باف. نمی‌دونم چرا با این که تک به تک کلماتش رو حفظ شدم، وقتی که میبینمش، می‌رم سمتش. انگار اولین باره که چشمم می‌خوره به سه تا کتاب قطور، یکی به رنگ قرمز یکی به رنگ طوسی و یکی مشکی... حتی وقتی بهش فکر می‌کنم توش غرق می‌شم
دلم می‌خواست احمدی باشم و از سپهری نامه بگیرم.
شماره 1
دلم می‌خواست احمدی باشم و از سپهری نامه بگیرم.
زمانی هم بود که می‌نوشتم و رنگ شعم را روی نامه‌ها مهر می‌کردم. رنگ مشکی، قرمز، گاهی هم طلایی. اما هیچ وقت نامه ای نگرفتم، که مهر داشته باشد، به حز یک بار که نامه از سمت پرواز بود و چون خودمان مهرش کرده بودیم، آن را نشکاندم.
چرا هر یه نفر که میاد یه نفر می‌ره؟😂