شماره 1
دلم میخواست احمدی باشم و از سپهری نامه بگیرم.
زمانی هم بود که مینوشتم و رنگ شعم را روی نامهها مهر میکردم.
رنگ مشکی، قرمز، گاهی هم طلایی.
اما هیچ وقت نامه ای نگرفتم، که مهر داشته باشد،
به حز یک بار که نامه از سمت پرواز بود و چون خودمان مهرش کرده بودیم، آن را نشکاندم.
✅ آیا با مجازی شدن امتحانات مدارس موافق هستید یا نه؟
با توجه به سئوالات بسیار زیاد والدین خبرنگار ما این موضوع را پیگیری کرده است و برای تهیه گزارش به نظر شما در این زمینه نیاز دارد.
موافقت یا عدم موافقت خودتون با برگزاری مجازی امتحانات رو به ای دی @Khabarnegar_qom خبرنگار ما بفرستید.
این پست رو برای دوستان و آشنایان بفرستید تا اون ها هم نظرات خودشون رو بیان کنند.
------------------------
✅ با #عصر_قم به روز باشید👇
https://eitaa.com/joinchat/385417681Cb0ec1888d1
شماره 1
بریم بخوابیم که سه ساعت دیگه بیدار شیم
البته می شه ساعت ها خوابید و از خواب لذت برد...
شماره 1
البته می شه ساعت ها خوابید و از خواب لذت برد...
ولی از خاتم و باشگاه نویسندگی عقب میوفتم