شماره 1
بریم بخوابیم که سه ساعت دیگه بیدار شیم
البته می شه ساعت ها خوابید و از خواب لذت برد...
شماره 1
البته می شه ساعت ها خوابید و از خواب لذت برد...
ولی از خاتم و باشگاه نویسندگی عقب میوفتم
امید وارم زود تر از مامانم برسم بخونه.
چون پریروز حول حولکی از خونه رفتم بیرون نرسیدم ظرفام رو بشورم.