💬 | #پیام_ناشناس
ناواچ یانااالاواط هاشایام یاوات هایااال ی لاواا ماگاب.
تاااراب راباق واراااه ااب ماساا اابایاز ماتاشاگ.
چایاه یاراباق دائابان هاک خایارااات شاااه.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نمی تونی دست کاری کنی روی تاریخ هایی که بهت دادم سرچ بزنی؟
ممکنه که شناسنامه اش یه طور دیگه باشه.
الان این شکلی ام که،
احتمال رتبه آوردن توی خاتم خیلی کمه...
ولی اگه خاتم رو بنویسم از جام حذفی باشگاه عقب میوفتم و...
در صورتی که اگه فقط برای باشگاه بنویسم، احتمال داره بتونم جامپ بزنم...
توی کلاس،
نوشته بود دریافت اولیهی خود را از جمله های روبهرو بنویسید،
یه جمله داشت
"نشانه هایی از وجود آدم فضایی ها توسط ناسا تایید شده"
برای دریافت اولیه نوشته بود:
مطمئن شدم کارمند های ناسا از شیشه استفاده میکنند
هدایت شده از ~ لی لی حوضک ~
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایرانه رنگارنگ🛐🛐🛐
https://eitaa.com/102173587/4
چقدر لهم.
فکر میکردم متن باشگاه رو باید دوازده فردا بدم.
برای همین میخواستم بیدار بمونم.
ولی پیام دادن که تا فردا ساعت ۲۲ فرصت هست.
و همین کافیه که امشب رو سخت نگیرم.