شماره 1
این وقت روز خیلی خوبه. یه طرف آسمون مشکیه، یه ورش آبی
یه ور ستاره ها هستن،
یه ور ابر ها...
میدونید خوبی مدرسه چه بود؟
بیشتر درس ها رو بلد بودم نیازی به آموزش نداشتم،
ولی مجبور بودم سرکلاس بشینم.
بیکاری یه طوری از یه جایی باید میزد بیرون.
اکثرا هم شعر میشد میریخت هاشیه ی کتاب ها...
هرچقدر کلاس بد تر بود شعر بهتر میشد.