هدایت شده از ــسَبــ🌿ـزِندِگیــ
"حبس ابد"
فکرش را بکن
بمیری
آزاد شوی.....
بعد بگیرند تو را
در قاب عکسی زندانیات کنند
شماره 1
از ته دل میخوام از جام حذفی حذف بشم...
آره بابا اصلا جام حذفی چیه...
بشینیم خاتم رو بنویسیم.
یه چیز خفن کشف کردم.
همیشه توی کیبورد دنبال"»«" می گشتم.
الان فهمیدم که اگه دوبار ">" رو بزنید، از اینا"»" به وجود میاد.