پس آره.
همهش تقصیر پول بود، از صفر تا صدش. و اینجوری تیکههای پازل چیده شدن و اینجوری گذشته اسپایک کامل شد.
اما اینکه آیندهش چجوری کامل بشه... اینو دیگه من میدونم و خدا.
امیدوارم آینده خوبی داشته باشه.
و یادتون نره من فقط راویم، نمیتونم داستانو دستکاری کنم_
چیزه
اون آهنگ غمیگنم که موقع گوش دادنش یاد بدبختیام میوفتادم داستانام خیلییی غمگین میشدن اشک درار میشدن قدیمی شده، اثرش رفته_
از این آهنگا دارین_؟ ترجیحا ایرانی_
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
چیزه اون آهنگ غمیگنم که موقع گوش دادنش یاد بدبختیام میوفتادم داستانام خیلییی غمگین میشدن اشک درار
خواهش میکنم بگیدددشپسکپس
واسه پارتای بعد نیاز دارم_
باید خوب درشون بیارم😭
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
یادتونه گفتم دلم میخواد بعضیا از وجودم خبردار بشن؟ الان تقریبا این اتفاق افتاده یکی از اونا کانال م
ایشون هم یکی از همون افراد بو_
نقاشیاشون شاهکارههههه اصلا حس خیلی خوبی میدن، آواتار فن و پرسی جکسون فنه اپیکم گوش دادننن
آره خلاصه_
پیس پیس: ایشون پسر_
اگه نبود ناشناسشو میترکوندم_
چرا هر نقاش خفنی که باهاش آشنا میشم پسرهههسمسکسم
توطئه درکاره اون از سنترال اون از آپادا، اون از الکس(الکس خودمون نه یکی دیگه) اینم از ایشون_
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
پیس پیس: ایشون پسر_ اگه نبود ناشناسشو میترکوندم_ چرا هر نقاش خفنی که باهاش آشنا میشم پسرهههسمسکسم
نقاش خفن دختر هم میشناسما، کلی گفتم_
https://eitaa.com/Nummer_ett/16653
نیدخیدبخبنیخی چرا تر یخ اینجوری شد؟ یا من کورم؟ پارت قبل تو ۹۷ تموم شد الان پرید ۷۸؟
#little_M
~~~
وای نه
وایی نههههه
از دستم در رفتتستپسنس
تاریخای پارت قبل دومین پیامش اشتباهه الان درستش میکنم از اول نگاهشون کنید_