(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
پیس پیس: ایشون پسر_ اگه نبود ناشناسشو میترکوندم_ چرا هر نقاش خفنی که باهاش آشنا میشم پسرهههسمسکسم
نقاش خفن دختر هم میشناسما، کلی گفتم_
https://eitaa.com/Nummer_ett/16653
نیدخیدبخبنیخی چرا تر یخ اینجوری شد؟ یا من کورم؟ پارت قبل تو ۹۷ تموم شد الان پرید ۷۸؟
#little_M
~~~
وای نه
وایی نههههه
از دستم در رفتتستپسنس
تاریخای پارت قبل دومین پیامش اشتباهه الان درستش میکنم از اول نگاهشون کنید_
حس میکنم گند زدم به داستان کوتاهم_
هیچوقت داستانتونو ول نکنید و بعد یه مدت طولانی برید سراغش، ارتباطتتونو باهاش از دست میدید_🙏
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
🤣🤣🤣🤣 نسخه اولیه اسپایک و لوگان و فردی و الای رو پیدا کردم
قرار بود یه گروه متشکل از این پسرا باشه، ولی به مرور زمان هم اعضا، هم اسم هم حتی شخصیتشون هم تغییر کرد😂
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
🤣🤣🤣🤣 نسخه اولیه اسپایک و لوگان و فردی و الای رو پیدا کردم
به غلطای گرامری و املایی انگلیسیم هم نگاه نکنید واسه قبلانه_
وای منم دلم خواد نقاشی کنممشپتسم
فکر کن حرفهای باشی بعد بتونی شخصیتاتو بکشیییی
وای
میگن نقاشی تمرینه نه استعداد ولی آخه باید بلد باشی یه خط صاف بکشی یا نههشمسکسم