حس میکنم گند زدم به داستان کوتاهم_
هیچوقت داستانتونو ول نکنید و بعد یه مدت طولانی برید سراغش، ارتباطتتونو باهاش از دست میدید_🙏
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
🤣🤣🤣🤣 نسخه اولیه اسپایک و لوگان و فردی و الای رو پیدا کردم
قرار بود یه گروه متشکل از این پسرا باشه، ولی به مرور زمان هم اعضا، هم اسم هم حتی شخصیتشون هم تغییر کرد😂
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
🤣🤣🤣🤣 نسخه اولیه اسپایک و لوگان و فردی و الای رو پیدا کردم
به غلطای گرامری و املایی انگلیسیم هم نگاه نکنید واسه قبلانه_
وای منم دلم خواد نقاشی کنممشپتسم
فکر کن حرفهای باشی بعد بتونی شخصیتاتو بکشیییی
وای
میگن نقاشی تمرینه نه استعداد ولی آخه باید بلد باشی یه خط صاف بکشی یا نههشمسکسم
یکی بیاد نقاشی یادم بده
(حوصله صفر، توانایی و استعداد صفر، اراده سست_)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
آخه نگاه کنید
نویسندگی رو هر کسی میتونه انجام بده چیز خاصی نمیخواد تازه منم همچین نویسنده خوبی نیستم
ولی نقاشی خیلی خاصههه خیلی خوبههه قشنگ یه تواناییهههه