(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
🤣🤣🤣🤣 نسخه اولیه اسپایک و لوگان و فردی و الای رو پیدا کردم
به غلطای گرامری و املایی انگلیسیم هم نگاه نکنید واسه قبلانه_
وای منم دلم خواد نقاشی کنممشپتسم
فکر کن حرفهای باشی بعد بتونی شخصیتاتو بکشیییی
وای
میگن نقاشی تمرینه نه استعداد ولی آخه باید بلد باشی یه خط صاف بکشی یا نههشمسکسم
یکی بیاد نقاشی یادم بده
(حوصله صفر، توانایی و استعداد صفر، اراده سست_)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
آخه نگاه کنید
نویسندگی رو هر کسی میتونه انجام بده چیز خاصی نمیخواد تازه منم همچین نویسنده خوبی نیستم
ولی نقاشی خیلی خاصههه خیلی خوبههه قشنگ یه تواناییهههه
میخوام یه تقدیمی واسه نقاشا بدم_
(فکر کنم تا الان فهمیده باشید چقدر جوگیرم دیگ_)
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. دلم میخواد یه جوری شرکت کنید و نشرش بدید که بره برسه به دست ستویاییها_
اول این پیام رو فوروارد کنید بعد عکس یکی از اوسیهاتون(همینو میگید بهش دیگه_؟) رو بذارید زیرش
تا من با توجه به برداشت خودم و تخیلم واسش یه داستان کوتاه بنویسم(قراره شخصیتتون نابود بشه(یه بار به عنوان میراژ واسه سنترال این حرکتو رفتم و فکر کنم کابوسش شدم))
لینکتونو بندازید اینجا
تو کانال هم حتما عضو باشیدد
ظرفیت: تکمیل
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. د
از شهرتم به عنوان میراژ استفاده کردم😌(زرشک)