(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
آخه نگاه کنید
نویسندگی رو هر کسی میتونه انجام بده چیز خاصی نمیخواد تازه منم همچین نویسنده خوبی نیستم
ولی نقاشی خیلی خاصههه خیلی خوبههه قشنگ یه تواناییهههه
میخوام یه تقدیمی واسه نقاشا بدم_
(فکر کنم تا الان فهمیده باشید چقدر جوگیرم دیگ_)
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. دلم میخواد یه جوری شرکت کنید و نشرش بدید که بره برسه به دست ستویاییها_
اول این پیام رو فوروارد کنید بعد عکس یکی از اوسیهاتون(همینو میگید بهش دیگه_؟) رو بذارید زیرش
تا من با توجه به برداشت خودم و تخیلم واسش یه داستان کوتاه بنویسم(قراره شخصیتتون نابود بشه(یه بار به عنوان میراژ واسه سنترال این حرکتو رفتم و فکر کنم کابوسش شدم))
لینکتونو بندازید اینجا
تو کانال هم حتما عضو باشیدد
ظرفیت: تکمیل
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. د
از شهرتم به عنوان میراژ استفاده کردم😌(زرشک)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. د
اگه نرسه به دست ستویایی ها خودم میرم تو ناشناسشون میگم شرکت کنن_