(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. د
اگه نرسه به دست ستویایی ها خودم میرم تو ناشناسشون میگم شرکت کنن_
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
بهم گفت پاستوریزه🙏 یه جوری انگار مال باباشو خوردم🙏
نمیدونم از تیکه انداختن بهم چی گیرشون میاد🙏
شاید قبلا به خاطر اینکه مثل بقیه از یه سری چیزا خوشم نمیاد یا با یه سری چیزا حال نمیکنم خجالت میکشیدم، ولی هر چی که باعث بشه شبیه اونا بشم آشغاله.
ترجیح میدم پاستوریزه باشم تا مثل شما🙏
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
از بچه های بالا کمک رسید
مرسی بچههای بالا آخه میدونید من پاستوریزهام این چیزا رو بلد نیستم هاهاها