(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
از بچه های بالا کمک رسید
مرسی بچههای بالا آخه میدونید من پاستوریزهام این چیزا رو بلد نیستم هاهاها
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
ظرفیتو نبندی تا من شرکت کنمممم
شما کیستی_
ظرفیت تموم شده زود باششش
ظرفیت تموم شد، درواقع یکی هم بیشتر شد ولی به ستویاییهایی که میشناختم نرسید:)
حداقل دوست داشتم سنترال هم باشه)
مرسی که شرکت کردید منتظر باشید تمام سعیم رو میکنم زود بدم
حس کردم ایتام گوسفند شده، گفتم تابستونه باید پشماشو بزنم پس بقیه پیویها و گپها و کانالام هم قیچی کردم و الان داره نفس میکشه گیلیلی
(تعداد خیلی کم و محدودی موندن_)
میگم یه ایده
حس می کنم خیلیا به خاطر بی نظمی و ناشناسا از اینجا میرن منم که دلم نمیاد کانال جدای ناشناس بزنم پس
مثل قبل اینجا پیش میره ناشناس و داستان و همهچی به راهه
ولی من یه کانال جدا میزنم واسه نوشتههام. نوشتههای کوتاه و داستان و... که اول میان اینحا بعد اونجا آرشیو میشن.
اینجوری هم مرتب میشن هم کسایی که میخوان میان اونجااا
چطور_؟