سارا تا دو هفته کابوس میدید. خوب شد نوشتم، باید بیشتر مراقب سارا باشم، حتی با اینکه از من بدش میاد، البته الان نرم شده...
استیو واقعا عاشقه نه؟😭😭
#کرم_کتاب
~~~
مجنونه...
《زنده بمون استیو افسانهای.》
وای وایگکپحختهحاهبعفیغقزهغرحتدحتد😭😭😭😭😭😭💞😍💞😍😍💖💖💖😍💞😍🧿🧿🧿🧿
#کرم_کتاب
~~~~
😭😭😭😭💔💔💔
《با داگلاس دعوا کردم. هلش دادم و سرش عربده زدم. ازش متنفرم، از کاراش، از خودش و تفکراتش. از اسمش از همهچیش. اون به سارا آسیب زد... لعنت بهش
منم همینطور استیو منم همینطور.🤝🏻
#کرم_کتاب
~~~
مای بوی:🗣
سارا میگه اگه پسر باشه اسمشو میذاره تُنی ولی من از این اسم بدم میاد، عمرا بهش این اجازه رو بدم.
وایسا وایسا نکنه اسپایک باشه؟
نامه مادر اسپایکو اینا.؟؟؟؟؟؟؟
#کرم_کتاب
~~~
به قول داداشم زدی وسط جوش😉
داگلاس به گور خواهد رفت. وای خدایا دارم بابا میشممم!
از اونجایی که میدونم داگلاس زنده است بیا باهم برای سرنوشت بدبختانت گریه کنیم.😭😭😭😭😭😭😭😭😭
#کرم_کتاب
~~~
نگو وای😭💔
داگلاس یه روباه کثیفه، اون خوب میدونه چجوری باید کارها رو راست و ریس کنه. اونقدر خوب که چاقو تو قلب استیو فرو کرد.
لعنت بهت مردک آشغال. مرتیکه فلان فلان شده. تو در رده آشیل قرار میگیری، نه بدتر از آشیل. (اگه بشه) ترکیبی از آشیل و پاریس.
#کرم_کتاب
~~~
من از آشیل خوشم میاد:)
منظورت چیههه
میدونم خودم خواستم نیان ولی کاش یه ندایی میدادن بدونم من لعنتی اصلا براشون مهم بودم یا نه
نبودم
مطمئنم
برای هیچکس نیستم
شایدم برای بچهمون... بچهای که قراره یتیم بزرگ بشه
اسپایکه؟ شایدم کوین. هر کی هست بیا بیا منم باهات گریه کنم😭😭😭
#کرم_کتاب
~~~
اسپایک😭
ولی اگه پسر بود اسمشو میذارم اسپایک
اسپایککککک بمیرم برات. بمیرم برای دل بی مادرت. برای بدبختیات.😭😭😭😭😭😭
#کرم_کتاب
~~~
شپگسپسنسپ😭😭💔
https://eitaa.com/Nummer_ett/16663
الکس وای خداست 😭😭😭 خیلی خفنه من کاراشو خیلی دوست دارم
بگو توام منتظر کمیکشونی
~~~
منممم
وای بیشتر از اون هنوز منتظرم سنترال اون مانگا(مانهوا؟) شو که هزار سال پیش داده بود کامل کن_
ولی کمیک الکس چی بشه وای🔥
https://eitaa.com/Nummer_ett/16655
اول بگم تاشق قسمت آخر و بازی ات با رنگا شدم😭💔✨
فقط قسمت کرمی رو یه بازنگری بکن فک کنم جای بی رحمو عوض کنی درست تر بشه❤️
#little_M
~~~
مرسییگشپشم
مگه طناب دار کرمی نیس_؟
بی رحمو اشتباه نوشتم منظورم بی گناه بود🤦♀️
https://eitaa.com/Nummer_ett/11238
از همین پارت اول جذبش شد_
#Callous
~~~
داری میخونی؟ هوراااا