https://eitaa.com/Nummer_ett/16653
عه دهم و پانزدهم جولای رو قبلا دادی آره؟
#النا
~~~
نمیدون_
مهم نیست بی خیالش_
https://eitaa.com/Nummer_ett/16653
پانزدهم جولای ۱۹۷۸
حتی با اینکه از من بدش میاد.
هفدهم جولای ۱۹۷۸
بوسیدمش.🗿
عالیه سرعت دل بردن استیو از سرعت دزدیش بیشتره😂طی دوروز از بدش میاد رسید به بوسیدم😂 فتبارک الله احسن الخالقین👏🏻ایشالا که اسپایک هم عین آقاش*باباشه دیگه؟ * بتونه مخ شارلوت رو بزنه بلند بگو آمین صدات برسه به عرش ملائک😔😂
#النا
~~~
پرتاب شدم وای🤣
https://eitaa.com/Nummer_ett/16654
عه گیلی گیلی گیلی مبارکه🎊
یکی نیست بزنه پس کله استیو بلکه به عقل بیاد نره سراغ داگلاس؟؟؟😔
عه اسپایک داره به دنیا میادددد.
...عمرا اگه بزارم مثل من بزرگشه... امیدوارم استیو داستان پسران خیابان رو نخونه وگرنه افسردگی میگیره چون بچه اش خیلی بدتر از استیو بزرگ شد هعب😔
خیلی رو اینکه باباشه مطمئنم خوبه نباشه ضایع شم😂
تنییی؟ سارا واقعا تنییی؟ مگه تن ماهی بشر؟🗿
یسسسس حدسم درست بوددددددد اسپایک پسر سارا و استیوهههه خب دوستان ۹۹۹۹۹۹۹۹۹ امتیاز برای النا افسانه ای👏
#النا
~~~~
پیام قبلیم چون خیلی طومار بلند بالایی بود هشتکم جا نشد خودت زحمتشو بکش😁
#النا
~~~
باشه😂
https://eitaa.com/Nummer_ett/16654
عهههه حواسم نبود استیو مرد🗿 اینم شانش منه بعد یه عمری یه نفر نصیب ما شد اونم سه_چهار پارت بیشتر زنده نبود نتونستم از وجودش استفاده کنم😔😑 ویدار باید یه شخصیت ماه و خوشگل و خوشتیپ و شوخ طراحی کنه که از هرکدوم از پسران خیابان و شخصیتای خوب یه مو داشته باشه و تازه باید نافشم برای من ببره(موقعیت: وقتی رمان های ازدواج اجباری میخونی که توش ناف دختره و پسره رو واسه هم بریدن:😂) شاید پسر اسپایک و شارلوت؟؟
اصلا هم پررو نیستم که یه شخصیت اختصاصی میخوام و تازه هم میخوا
~~~~
فن فیک بنویس مال خودت_
به به😂🥀
هوففف پیام قبلیمم چون طولانی بود نصف شد ادامه:
تازه هم میخوام پسر اسپایک و شارلوت باشه درصورتی که شارلوت الان حتی اسپایک رو دوست نداره... درسته من اصلا پررو نیستمممم😌🗿
#النا
~~~~
حالا خدا رو چه دیدی شاید واقعا همچینی شخصیتی باش_
قول نمید_
https://eitaa.com/Nummer_ett/16655
وایییی این پارت خیلی حوب بود مخصوصا... گاهی اوقات نیز آرزوها بیشتر از صفحات دفترچه خاطرات پیش نمیروند...🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐 تا به نهایت...
#النا
~~~
سمتسپستسپس😭😭😭❤️🔥❤️🔥✨
سلام عه ویداره یا خدا سلامم ویدارر
~~~
وای😂 منظورت چیه چرا اینجوری میکنی😂 کی هستی اصلا
هدایت شده از زندگی بهم ریختهJR(عمو ددپول فوتبالی)
میشه یه دستی برسونید چنلم یکم جون بگیره؟