https://eitaa.com/Nummer_ett/16734
ببین ، نویسنده ی کمیک الکس شاهکاره. خود الکس هم آرتیست گادیه. اون کمیک قراره شاهکار بشریت بشه
سنترال هم خدایی بیمثاله آدم نقاشیاشو میبینن گریش میاد 😭😭😭
~~~
نویسندهشو نمیشناسم😭
ولی نقاشیای خودش👌
خیلی خوبهههشجشتشم فقط یکم زیادی پیر شده کم آرت میزنه_🤓🤣
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
https://eitaa.com/Nummer_ett/16734 ببین ، نویسنده ی کمیک الکس شاهکاره. خود الکس هم آرتیست گادیه. ا
به جون شما اگه بدونم به چه حقی باهاشون شوخی میکنم🤣
https://eitaa.com/Nummer_ett/16704
عالی
#هیچکس
~~
ایول پس میزنم
https://eitaa.com/Nummer_ett/16704
عالی
#هیچکس
~~
ایول پس میزنم
https://eitaa.com/Nummer_ett/16714
ویدار حرف بزنیم؟
#هیچکس
~~~
اوم بهتر شدم
ولی... کاملا جدی هیچکس اینکه هر وقت حاام بد میشه این پیام رو از طرفت میبینم... خودش بدون اینکه لازم باشه با هم حرف بزنیم حاامو خوب میکنه🥺
https://eitaa.com/Nummer_ett/16773
هستی با این حرفا خودتو گول نزن
#هیچکس
~~~
آخه خودمو میشنا_
😔😶
https://eitaa.com/Nummer_ett/16657
خب بخونیم
منظورت چیه طولانی بودنش روحمو جلا میده
#هیچکس
~~~
حیحیحیی🙈
https://eitaa.com/Nummer_ett/16651
پیشنهاد کتابات خیلی خوبن حتما میخونم ممنون
#هیچکس
~~~
امیدوارم خوشت بیاددد
https://eitaa.com/Nummer_ett/16654
شرمنده قسمتای مورد علاقمو تک به تک نمیفرستن الان یکم حسش نیست..ولی وای خدای من... هرچی میرفت جلو تر شکم بیشتر میشد که استیو پدر یکی از شخصیت های اصلیه.. آه اسپایک.. ویدار کارت حرف نداره جدی میگم تراژدی خاص و زیبایی طراحی کردی برات ایستاده دست میزنم
#هیچکس
~~~
وای خدای مننن