https://eitaa.com/Nummer_ett/16651
پیشنهاد کتابات خیلی خوبن حتما میخونم ممنون
#هیچکس
~~~
امیدوارم خوشت بیاددد
https://eitaa.com/Nummer_ett/16654
شرمنده قسمتای مورد علاقمو تک به تک نمیفرستن الان یکم حسش نیست..ولی وای خدای من... هرچی میرفت جلو تر شکم بیشتر میشد که استیو پدر یکی از شخصیت های اصلیه.. آه اسپایک.. ویدار کارت حرف نداره جدی میگم تراژدی خاص و زیبایی طراحی کردی برات ایستاده دست میزنم
#هیچکس
~~~
وای خدای مننن
https://eitaa.com/Nummer_ett/16655
میدونم بارها گفتم ولی نمیشه بذار یه بار دیگه بگم. عاشق سبک روایتتم اصلا... محشره.. نمیدونم چطور بگم چقدر روایتتو دوست دارم
#هیچکس
~~~
پسکسپسکسپسنپس قربونت برممسچسمپ😭😭❤️🔥❤️🔥
https://eitaa.com/Nummer_ett/16656
شایدم تقصیر فقره. شاید داگلاس میخواست با اون پولی که به دست میاره پسراش رو خوشبخت کنه ولی از یه جا به بعد هدف اصلیشو یادش رفت و فقط بیشتر میخواست. حتی به قیمت فدا کردن همون پسرا. شاید همش تقصیر آرزوهای بربادرفته و دست نیافتنی و خواسته های بی پایان و جایگزین شدست. خواسته های حریصانه ای که هیچوقت خلا آرزوهای حقیقی رو پر نمیکنه و زندگی رو به آتش میکشه
حالا جدا از این حرفا، ویدار بازم از گذشته ی داگلاس میگی؟ خیلی راجبش کنجکاوم
#هیچکس
~~~
این... تحلیل فوقالعاده بود وای
آرههه خوبه که خواستی چون دو به شک بودم چیزی بگم یا نه_
https://eitaa.com/Nummer_ett/14432
و به نام آرزو؛ که به همراه اشک بر زمین می چکد و همچو فرشته ی سقوط کرده بر خاک میافتد.
#Callous
~~~
😭😭💔💔
https://eitaa.com/Nummer_ett/16782
چه کار زشتی
#Callous
~~~
بهش حق بده💔
https://eitaa.com/Nummer_ett/16689
امممم پاستوریزه بودن که خیلی بهتر از اینه که کلی چیز میز بلد باشی و به هیچ دردی نخورن!
~~~
اوهوم
ولی... واقعا سخته گاهی... میدونی
https://eitaa.com/Nummer_ett/16685
ما که نهایت نقاشیمون چشم چشم دو ابروئه. تاکید میکنم همینه. حتی یه دایره هم صاف در نمیارم.😂😂
میخوای آیدی بدم بیای پیوی لینک کانالا رو بدی بدون هشتگ و اسم تبلیغ کنم؟😂😂😂😂
#کرم_کتاب
پ.ن: تازه تازه این پیام رسونیه باعث نزدیکی به هرمس میشه😂😂
~~~
این جا مونده بو_
پسکسپسکسم🤣🤣❤
همین که هستی قوت قلبههه
https://eitaa.com/Nummer_ett/16691
بخدا همیشه کل فامیل مامانم بهم میگفتن پاستوریزه فکر میکردن خیلی خوبمو خرخون فکر کن وای بجه هاشونو میارن پیش من نصیحت کنم درس بخونن
بعد من با یه تجدید تو کارنامه ترم اولم: *دینی بود
~~~
الان بخندم یا گریه کنم🤣😭💔