https://eitaa.com/Nummer_ett/16782
چه کار زشتی
#Callous
~~~
بهش حق بده💔
https://eitaa.com/Nummer_ett/16689
امممم پاستوریزه بودن که خیلی بهتر از اینه که کلی چیز میز بلد باشی و به هیچ دردی نخورن!
~~~
اوهوم
ولی... واقعا سخته گاهی... میدونی
https://eitaa.com/Nummer_ett/16685
ما که نهایت نقاشیمون چشم چشم دو ابروئه. تاکید میکنم همینه. حتی یه دایره هم صاف در نمیارم.😂😂
میخوای آیدی بدم بیای پیوی لینک کانالا رو بدی بدون هشتگ و اسم تبلیغ کنم؟😂😂😂😂
#کرم_کتاب
پ.ن: تازه تازه این پیام رسونیه باعث نزدیکی به هرمس میشه😂😂
~~~
این جا مونده بو_
پسکسپسکسم🤣🤣❤
همین که هستی قوت قلبههه
https://eitaa.com/Nummer_ett/16691
بخدا همیشه کل فامیل مامانم بهم میگفتن پاستوریزه فکر میکردن خیلی خوبمو خرخون فکر کن وای بجه هاشونو میارن پیش من نصیحت کنم درس بخونن
بعد من با یه تجدید تو کارنامه ترم اولم: *دینی بود
~~~
الان بخندم یا گریه کنم🤣😭💔
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
شب بخیرر
یاد راوی افتادم.
یه بار گفت، شبت بخیر ای کسی که هیچکس بهش شب بخیر نمیگه:)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
یاد راوی افتادم. یه بار گفت، شبت بخیر ای کسی که هیچکس بهش شب بخیر نمیگه:)
دلم براش تنگ شد خیلی وقته نیست...
(اولین منتقدم بود😭)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. د
اولین اوسی با موفقیت نابود شد_(اولین تقدیمی رو نوشتم🙏)