(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
شب بخیرر
یاد راوی افتادم.
یه بار گفت، شبت بخیر ای کسی که هیچکس بهش شب بخیر نمیگه:)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
یاد راوی افتادم. یه بار گفت، شبت بخیر ای کسی که هیچکس بهش شب بخیر نمیگه:)
دلم براش تنگ شد خیلی وقته نیست...
(اولین منتقدم بود😭)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
درود به کانال دارای نقاش، من یه نویسنده بیچارهام که عاشق جامعهی شماست پس این تقدیمی مال خودتونه. د
اولین اوسی با موفقیت نابود شد_(اولین تقدیمی رو نوشتم🙏)
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
عااا خب این پیام هیچکس یکم زیادی روم تاثیر گذاشت و از اونجایی که خیلی جوگیرم یه چیزایی کشیدم که به ن
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا