امروز هم شروع کردم به لوکی خوندن تا اینجا که عالیه حالا تموم شد نظرمو میگمم
هدایت شده از داوودیان و ممد.
یاد اون ایامی که آخرین پادشاهی میدیدم بهخیر
بالاخره
بعد حدودا دو سال
و حالا من شاهکار جدید فردریک بکمنو دارممسچسن