هدایت شده از یادداشت هایَم؛
Seyed Majid BanifatemehSeyed Majid Banifatemeh - shab ta sobh mikhonam lalaie - 320 - musicsweb.ir.mp3
زمان:
حجم:
13.2M
[1:09]
لا لا لا گلِ عطشان و خسته؛
سرت رو نیزه دار رو نیزه بسته.
𝘆𝗮𝗱𝗱𝗮𝘀𝗵𝘁_𝗺𝗻
فهمیدم من بچهی کدوم بخش آپولو و خورشیدم. وقتی خورشید گرفتگی میشه
ایگدراسیل هم مال اون اولای صبحه وقتی تازه در میاد
رزی و کاساندرا مال ظهرن وقتایی که بیشترین تابششو داره
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
فهمیدم من بچهی کدوم بخش آپولو و خورشیدم. وقتی خورشید گرفتگی میشه ایگدراسیل هم مال اون اولای صبحه وق
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Orion_pax_maybe_Charlie/5807
واکنش تانوس:
واکنش شردر تو بعضی ورژنها:
دارث ویدرو نمیدونم
اسکندرم که هیچ_
چرا انگار کانال زدی که فقط غر بزنی؟ دوست داری فقط قربون صدقت برن بگن ناراحت نباش؟
بعد جالب اینجاست که حتی اونقدر برای اعضای کانالت احترام قائل نیستی که حداقل جوابشونو بدی وقتی میخوان باهات حرف بزنن.
هی خیال میکنی بدبختی بیچارهای. بسه حالا یه دوستت گفته بهت فلان.
خیلیا از تو بیشتر سختی کشیدن و دم نزدن.اصلا بین همی ممبرات مطمئن باش خیلیا دغدغههات براشون بچگونه تست. بشس کن.مردممون خودشون کم بدبختی ندارن.
اینجا دیلیته حقم داری هرچی میخوای بذاری ولی نه اینکه الان چند هفته است فقط شده ناله.
~~~~
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
چرا انگار کانال زدی که فقط غر بزنی؟ دوست داری فقط قربون صدقت برن بگن ناراحت نباش؟ بعد جالب اینجاست ک
همش انرژی منفی. فرض کن یه نفر خودش بدتر اعصابش خرده میبینه نوتیف میاد بعد نوتیفش چیه؟ غرغرای بچگونه یه نفر راجع به فلان و بهمان. بسه بسه.
هی مقایسه باهمه. ببین چی بهت آرامش میده.همین. انقدر کار سختیه؟
کمکم ادامه بدی توی منجلاب این افمارن گم میشی. به هر حال بهتره روی خودت کار کنی. همشم اینجوری که میخوام دیلیت کنم برم هیچکی بهم توجه نمیکنه. خب وقتی انقدر ناله کنی معلومه که همینه دختر.
مردم اعصباشونو از سر چهاراه نیاوردن که هی تو بری*نی بهش.
~~~~
درست میگی.
الانم ناشناسو بر میدارم
پیاما زیاد شدن... سعی میکنم زود بذارم.
https://eitaa.com/Orion_pax_maybe_Charlie/5822
خیلی قشنگ بود برگانم
وقتی میگم متفاوت فکر میکنی بگو نه
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
همش انرژی منفی. فرض کن یه نفر خودش بدتر اعصابش خرده میبینه نوتیف میاد بعد نوتیفش چیه؟ غرغرای بچگونه
نیاز داشتم خودمو جمع و جور کنم
ممنونم
فرشتگان در آسمانها میخواندند، آوازشان به سرتاسر گوشهای خسته میرسید و امید میپراکند. آنها با بالها سپید همچو نورشان پرواز میکردند و به آدمیان خاکی نشان میدادند اوج گرفتن چگونه است.
#vidar