eitaa logo
شماره "۱"
370 دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
191 ویدیو
18 فایل
برای آنان که روزی میان صفحات کتابی جا ماندند، همان کسانی که این دنیا برایشان کافی نیست. باد حرف‌هات رو به من می‌رسونه🌬: نوشته‌ها یکم مرتب‌تر میرن اینجا: https://eitaa.com/bearskin_16
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/Nummer_ett/18005 عه سالاد. سالاد یکی دیگه از عشقای زندگی بنده است. 😂 (خواستین احضارم کنین علاوه بر هرمس اینم جوابگوئه ولی هرمس مفیدتره😂) ~~~ 🤣🤣 من هرمسو ترجیح میدم🖐 سریع تر_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18012 میدونی ویدار قهرمان بودن یا شرور بودن بسته به روایت کننده داستان داره. اینکه خودت خودت رو چی میبینی مهم نیست. و حتی اگه خودت رو شرورم ببینی مطمئن باش قهرمان داستان قهرمان نیست. ~~~ ((: الان که فکر می‌کنم داستان زندگی من واقع گرایانه‌ست توش هیچ قهرمان و شروری وجود نداره، فقط شخصیت اصلیه)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18033 نه نه طبیعیه. من این چند وقت خیلی دارم با انگیزه بعضی قاتلا خوب کنار میام. حس می‌کنم حق دارن.😂😂 ~~~ خب پس🤣🤓
https://eitaa.com/Nummer_ett/17933 همون طور که گفتم هیچ اهمیتی نداره حتی اگه تا آخر عمرم طول بکشه ، با تمام وجود تلاش میکنم که بتونم کمکی بهت بکنم.... و در ضمن ، تو به هییچ وجه دوست بدی نیستی ! به خدا اگه بدونی داستان هات (در واقع شاهکار هات) چند بار باعث شده حالم خوب بشه...همین به خودی خود کافیه ! (من دیروز هر کاری کردم ناشناس برام باز نشد برای همین دیر جواب دادم شرمنده) ~~~ هی تا آخر عمر لازم نیست حالمو خوب کردی، همتون واقهعا ممنونم😭❤️✨ منم یه یه هفته‌ای تاخیر داشتم شرمند_
https://eitaa.com/Nummer_ett/17990 چقدر ایلیاد بدبخ_ گناه دار_ ~~~ ایلیاد خودمم...
https://eitaa.com/Nummer_ett/17934 عااا خب پس بزار یه چیز دیگه بگم... آها..اگه یه بار دیگه به خودت بگی نویسنده بدی هستی یا به اون داستانای نازنین توهین کنی دلشونو بشکنی پدینگتون میاد تو خوابت و میخورتت !(هاهاها تهدید های سباستینی...(در واقع ترکیبی از تهدید های سباستینی و تهدید های امیلیایی)) ~~~ 🤣😭💔 چشم چشم از این به بعد تمااام سعیمو می‌کنم توهین نکنم_
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935 خواهش میکنم ویدارک وظیفه‌ام بود🎀 بیا بغل🫂😭 ~~~ لطفت بود😭 🫂🫂❤️✨
https://eitaa.com/Nummer_ett/17774 میدونم به من هیچ ربطی نداره ولی... میشه عوضش نکنی¿ من از تغییر کردن خاطره ی قشنگی ندارم...حتی همین تغییر های کوچولو ~~~ معلومه که ربط دارههه به همه تون ربط داره آره عوضش نمی‌کنم زیرش می‌نویسم خودمم خیلی دوسش دارم
https://eitaa.com/Nummer_ett/18015 دور از جون... *پریدن تو بغلت✨✨🫂 ~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/1804۶ امانئول همین داگلاس الانه؟ ~~~ نوچ اریک داگلاسه