https://eitaa.com/Nummer_ett/17934
عااا خب پس بزار یه چیز دیگه بگم...
آها..اگه یه بار دیگه به خودت بگی نویسنده بدی هستی یا به اون داستانای نازنین توهین کنی دلشونو بشکنی پدینگتون میاد تو خوابت و میخورتت !(هاهاها تهدید های سباستینی...(در واقع ترکیبی از تهدید های سباستینی و تهدید های امیلیایی))
#پدینگتون
~~~
🤣😭💔
چشم چشم
از این به بعد تمااام سعیمو میکنم توهین نکنم_
https://eitaa.com/Nummer_ett/17935
خواهش میکنم ویدارک وظیفهام بود🎀
بیا بغل🫂😭
#پدینگتون
~~~
لطفت بود😭
🫂🫂❤️✨
https://eitaa.com/Nummer_ett/17774
میدونم به من هیچ ربطی نداره ولی... میشه عوضش نکنی¿
من از تغییر کردن خاطره ی قشنگی ندارم...حتی همین تغییر های کوچولو
#پدینگتون
~~~
معلومه که ربط دارههه
به همه تون ربط داره
آره عوضش نمیکنم زیرش مینویسم خودمم خیلی دوسش دارم
https://eitaa.com/Nummer_ett/1804۶
امانئول همین داگلاس الانه؟
#نایریکا
~~~
نوچ
اریک داگلاسه
یعنی جدی داگلاس مرد؟
~~~
عام نه
داگلاسی که مرد یه آدم رندوم و قدیمی بود که از یه پسر به اسم اریک مراقبت میکرد
اریک که بزرگ میشه، میشه این داگلاس الان_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18046
پناه بر خدا چرا برای اون برادران گریم گرفت؟
#نایریکا
~~~
حق داری😭😭😭💔
https://eitaa.com/Nummer_ett/18049
روح بودن چه حسی داره؟
#هیچکس
~~~
حس عجیبی داره_
انگار همزمان هم سبک باشی هم زندانی