https://eitaa.com/Nummer_ett/18083
نه
خب
اینجوری نیست
یه چیزایی هست که توی پیام هات توی چنلت حس میشه
دارم تبدیل به آدمی میشم که نمیفهمید
حسش میکنم ویدار
تو برام با تک تک اونا متفاوت بودی
~~~
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
وای خدا الان فهمیدم
نباید دلم برای داگلاس بسوزه دیگه
نه دیگه نمیخوام
#نایریکا
~~~
چطور میتونی؟😔🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/18084
آقا اینام من نبودم!ترو خدا تک بزنید-
-پکس
~~~
قاطی کردم_
اشکال ندا_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18081
بخاطر این که خودت هستی حس بدی نداشته باش مگه تو آدم نیستی؟ آدما شکایت میکنن، ناله میکنن، رفتار بد دارن، خسته میشن و.....
~~~
درسته
ممنونم😭😭
https://eitaa.com/Nummer_ett/18049
😔🤝🏻 بیا بریم هاگوارتر اونجا حداقل به ارواح احترام میذارن البته ما رو اونجا هم راه نمیدن. عالیه
#النا
~~~
موافقمممسچسج
😭😭
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
نمیفهمم داگلاس دیوونه است یا من😑 دنیای دیوانه و دیوانه کننده.
#النا
~~~
داگلاس خیلی کشید، دیگه تحمل نداشت)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18066
ناشکری نکن دختر جان من همون یدونه رو هم ندارم💆🏻♀️
#النا
~~~
ناشکری نمیکنم ولی همه چیز پیچیدهست...
https://eitaa.com/Nummer_ett/18069
مزخرففففف؟داگلاس آدمم خفت میکنه؟ وقتشه بگم بکنتت تو گونی😑✋🏻
#النا
~~~
اگه به پسراش آسیب بزنه آر_🤣🤣