https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
وای خدا الان فهمیدم
نباید دلم برای داگلاس بسوزه دیگه
نه دیگه نمیخوام
#نایریکا
~~~
چطور میتونی؟😔🗣
https://eitaa.com/Nummer_ett/18084
آقا اینام من نبودم!ترو خدا تک بزنید-
-پکس
~~~
قاطی کردم_
اشکال ندا_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18081
بخاطر این که خودت هستی حس بدی نداشته باش مگه تو آدم نیستی؟ آدما شکایت میکنن، ناله میکنن، رفتار بد دارن، خسته میشن و.....
~~~
درسته
ممنونم😭😭
https://eitaa.com/Nummer_ett/18049
😔🤝🏻 بیا بریم هاگوارتر اونجا حداقل به ارواح احترام میذارن البته ما رو اونجا هم راه نمیدن. عالیه
#النا
~~~
موافقمممسچسج
😭😭
https://eitaa.com/Nummer_ett/18051
نمیفهمم داگلاس دیوونه است یا من😑 دنیای دیوانه و دیوانه کننده.
#النا
~~~
داگلاس خیلی کشید، دیگه تحمل نداشت)
https://eitaa.com/Nummer_ett/18066
ناشکری نکن دختر جان من همون یدونه رو هم ندارم💆🏻♀️
#النا
~~~
ناشکری نمیکنم ولی همه چیز پیچیدهست...
https://eitaa.com/Nummer_ett/18069
مزخرففففف؟داگلاس آدمم خفت میکنه؟ وقتشه بگم بکنتت تو گونی😑✋🏻
#النا
~~~
اگه به پسراش آسیب بزنه آر_🤣🤣
https://eitaa.com/Nummer_ett/18081
وقتی به قول خودت چیز ناله میکنی نه ولی وقتی هعی به خودت میگی مزخرف و... واقعا دلم میخواد بگیرم بزنمت✋🏻😑
#النا
~~~