شماره "۱"
بعضیا استارلورد داشتن بعضیا کریس ولی ایتا جماعت باستا داره:)
میدونم که حتی اینجا رو چک هم نمیکنه یا عضو نیست
ولی من میگم.
باستا ریل ترین استارلورده، باستا ذوقاش قند تو دل آدم آب میکنه، باستا یه اکیپ رو دور همجمع کرد که شدن خانواده هم. اون پیویهاشو هزارسال یه بار چک میکنه عاشق دلدادگان و مالکعه، باستا عاشق شرلوک هلمزه، باستا صداش خیلی قشنگه من عاشق وویسای باستا ام، باستا باستا باستا
اون کتاب میخونه، مارول فن دو آتیشهست
اون... اون ابرقهرمانیه که بهم خیلی چیزا رو داد و واقعا امیدوارم تو زندگی به آرزوهای قشنگش برسه...
شماره "۱"
listen to them :)
اینو هر شب ببینید، اینو زندگی کنید اینو آویزه گوشتون کنیددسدجستس