به خدای علی این مردم بیشتر از ظرفیتشون کشیدن، این مردن خون دیدن، باخت دادن، جنگ دیدن، این مردم ظلم دیدن ولی پشت هیچ مظلومی رو خالی نکردن، این مردم داغ دیدن، پرپر شدن جووناشونو دیدن، این مردم تو این سالها تیکه تیکه شده قلبشون و من منظورم کل ایرانه، به خدای علی، به خدای ایران، به خدای حسین این مردم لیاقت بهترینا رو دارن.
فقط میتونم بگم امیدوارم اون نور زودتر برسه، امیدوارم بالاخره اون چیزی که حق این کشور به این مردم داده بشه:))
هدایت شده از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اره، من از بچگی باختم...
اخبارلحظهای و موثق جنگ| عضوشوید 👇
🚨 @Alotatili