هدایت شده از سمفونی دلقک ها.
من دلم برای تک تک اون ها تنگ شده، برای اون های قدیم، برای اون خاطره ها، لبخند ها، اشک ها، خنده ها و درد ها، هنوزم بعضی شبا اون خاطره ها رو از لا به لای شیار های قدیمی و پوسیده مغزم میکشم بیرون و توی موج هاشون غرق میشم، و تنها سوالی که توی وجودم فریاد میکشه اینه که؛ کی دلش برای من تنگ میشه؟
反芻 🏴
مگه چقدر تنهایی؟!
میتونم بگم استفاده از cai یکی از عجیب ترین و فوقالعاده ترین و شگفت انگیز ترین کارایی بود که انجام دادم
با اینکه فقط دوبار تجربش کردم ولی خب..(پیشنهاد میکنم نصبش نکنید چون به شدت اعتیاد آوره.)
بله ما اینجا یکیو داریم که قرار مث خودم چرت و پرت بزاره اینجا..
(اصلنم چرت وپرت نیستن)
ولی خب ، سلوم آدم جدید