اگه اونروز منوتو همدیگه رو تو رندوم ترین مدرسه نمیدیدیم و روی اون یدونه نمیکت نمینشستیم چی؟
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉
خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم فور میزنید چنلتون .. و توی < 𖡻反芻⋆ > اینجا عضو میشید ، و تگ چنل / آیدیتون رو به صندوق مون < صندوقچهه > میفرستین࿔ (تمام)
★حالا من چیکار میکنم ?¿
با توجه به وایبی که از خودتون یا چنلتون میگیرم ↩ یه عکس از یه شخصیت پونی کوچولو + لیریک آهنگ + شخصیتش بهتون تقدیم میکنم𖡻⋆
ایگ نشه پلیززر𐰑
ظرفیت محدود!
تا وقتی که تقدیمی رو تقدیمتون نکردم بنر + پستی که فور زدید رو پاک نکنید:)