دوستای گلم یه نظرسنجی میخوام بکنم ازتون خیلی برام مهمه که نظر تک تکتونو بدونم❤️
لطفا بهم کمک کنید که بهترین خدمات رو بهتون ارائه بدم
قصد دارم فردا جشنواره رو برگزار کنم
با تعدادی از دوستان که صحبت شد
گفتن اول ماه بزاریم که حقوق ها واریز بشه شما با خیال راحت خریدتونو انجام بدین و از تخفیف عقب نمونین خدایی نکرده.
لطف کنید به بنده و منت بزارید به بنده و تو این نظرسنجی شرکت کنید تا بهترین هارو براتون ارائه کنیم انشالله 👇
به نظر شما اول ماه جشنواره بزاریم یا فردا❓
1⃣ فردا
2⃣ اول ماه
عزیزای دل ❤️ لطفا همه شرکت کنید
۱۰ ثانیه هم وقتتونو نمیگیره☝️
افتخار من اینه
تو این کانال تصمیم گیرنده شما هستین☺️
📌 دوستان عزیز
نتیجه نظرسنجی رو دیدم 👀
و واقعاً استقبال شما از ایده جشنواره عالی بود
حدود ۸۷٪ از شما گفتید بهتره جشنواره به اول ماه منتقل بشه
پس تصمیم نهایی این شد:
🎯 شروع رسمی جشنواره و ثبتنام → اول ماه
اما یه نکته مهم…
این چند روز قرار نیست بیاهمیت باشه 🔥
برعکس، قراره یه اتفاق جالب بیفته:
کمکم وارد فضای اصلی موضوع میشیم
یه سری نکات و جزئیات گفته میشه که دیدتون رو خیلی واضحتر میکنه 👌
⏳ خلاصه اینکه این چند روز، مقدمه یه شروع جدیه…
📍 پس حواستون به کانال باشه چون چیزهای مهمی در راهه
▫️Double standards 😒
استانداردهای دوگانه
🎯 چرا اصلاً لیسنینگ سخت میشه؟
بیشتر زبانآموزها فکر میکنن مشکل از “کمشنیدن” هست…
اما واقعیت اینه: ❌ مشکل کم شنیدن نیست ❌ مشکل روش شنیدنه
در روزهای آینده درباره همین موضوع بیشتر صحبت میکنیم و قبل از شروع دوره، دیدتون کاملتر میشه.
بیدارم بازی ایران رو ببینم
الان نمازمم خوندم
خوابم گرفته😅
به نظرتون چیکار کنم؟