قصد دارم فردا جشنواره رو برگزار کنم
با تعدادی از دوستان که صحبت شد
گفتن اول ماه بزاریم که حقوق ها واریز بشه شما با خیال راحت خریدتونو انجام بدین و از تخفیف عقب نمونین خدایی نکرده.
لطف کنید به بنده و منت بزارید به بنده و تو این نظرسنجی شرکت کنید تا بهترین هارو براتون ارائه کنیم انشالله 👇
به نظر شما اول ماه جشنواره بزاریم یا فردا❓
1⃣ فردا
2⃣ اول ماه
عزیزای دل ❤️ لطفا همه شرکت کنید
۱۰ ثانیه هم وقتتونو نمیگیره☝️
افتخار من اینه
تو این کانال تصمیم گیرنده شما هستین☺️
📌 دوستان عزیز
نتیجه نظرسنجی رو دیدم 👀
و واقعاً استقبال شما از ایده جشنواره عالی بود
حدود ۸۷٪ از شما گفتید بهتره جشنواره به اول ماه منتقل بشه
پس تصمیم نهایی این شد:
🎯 شروع رسمی جشنواره و ثبتنام → اول ماه
اما یه نکته مهم…
این چند روز قرار نیست بیاهمیت باشه 🔥
برعکس، قراره یه اتفاق جالب بیفته:
کمکم وارد فضای اصلی موضوع میشیم
یه سری نکات و جزئیات گفته میشه که دیدتون رو خیلی واضحتر میکنه 👌
⏳ خلاصه اینکه این چند روز، مقدمه یه شروع جدیه…
📍 پس حواستون به کانال باشه چون چیزهای مهمی در راهه
▫️Double standards 😒
استانداردهای دوگانه
🎯 چرا اصلاً لیسنینگ سخت میشه؟
بیشتر زبانآموزها فکر میکنن مشکل از “کمشنیدن” هست…
اما واقعیت اینه: ❌ مشکل کم شنیدن نیست ❌ مشکل روش شنیدنه
در روزهای آینده درباره همین موضوع بیشتر صحبت میکنیم و قبل از شروع دوره، دیدتون کاملتر میشه.
بیدارم بازی ایران رو ببینم
الان نمازمم خوندم
خوابم گرفته😅
به نظرتون چیکار کنم؟
✋اگر الان فیلم یا پادکست گوش میدی و فقط چند کلمه میفهمی…
این مشکل خیلیهاست.
ولی نکته مهم اینه:
📌 مشکل “تو” نیستی 📌 مشکل “روش تمرین” هست
در دوره لیسنینگ ۲۵ روزه دقیقاً روی همین موضوع کار شده.
اما توضیحات کامل رو اول ماه میگم.