🔻عالم عارف کامل آیت الله آقا سید علی آقای قاضی طباطبایی (ره) فرمود:
❣از راه سیدالشهداء (علیهالسلام) میتوان به مقصد رسید.
❣توسل به حضرت ابوالفضل (علیهالسلام) باب و کلیدِ این در است.
🇮🇷https://eitaa.com/alishirazi_ir
🟢 تبعیت از ولایت، تکلیف هر ایرانی
✍ علی شیرازی
💥ملت ایران به هیچ وجه از آرمان هایش کوتاه نمی آید. ما امروز در اوج عزت و قدرتیم. مردم قهرمان ایران اسلامی نزدیک ۱۲۰ شب در خیابانند. نیروهای مسلح با اقتدار در میدانند. وحدت مردم با مردم و مردم با مسئولین به زیبایی نمود دارد. عزت جمهوری اسلامی برای همه دنیا آشکار شده است. دشمن در اوج ذلالت و شکست است. تفرقه در صفوف دشمن نمایان است.ایالات متحده در اوج سرگردانی و ضعف است.
💥ملت ایران به هیچ وجه از اصول و ارزش ها عقب نشینی نمی کند. ما ایستاده ایم تا از دشمن ابله و قاتلان امام شهیدمان انتقام بگیریم. ما ایستاده ایم تا تمام تدابیر امام سید مجتبی خامنه ای را اجرایی کنیم. ما ایستاده ایم تا آمریکا را از منطقه اخراج کنیم. ما ایستاده ایم تا مدیریت جدید تنگه هرمز را اعمال نماییم. ما ایستاده ایم تا از دشمن غنیمت بگیریم. ما ایستاده ایم تا دشمن را به غلط کردن بیندازیم. ما ایستاده ایم تا دشمن از ملت ایران عذرخواهی کند.
💥ملت ایران به هیچ وجه از ارزش ها و آرمان ها عقب نشینی نمی کند. ملت ایران محکم در صحنه و در خیابان ایستاده است. ملت ایران با اقتدار پشت سر امام خود سید مجتبی خامنه ای ایستاده است. ملت ایران با خدای خود پیمان بسته است که ذره ای کوتاه نیاید و به دشمن درسی بدهد که دیگربار جرات نگاه چپ به ایران و ایرانی را نداشته باشد.
💥یقینا کسانی در این مسیر مورد حمایت ملت ایرانند که حرکت خود را با آهنگ تدابیر ولایت تنظیم نمایند. همه باید گوش به فرمان امام المسلمین باشیم. همه باید خونخواه امام شهیدمان باشیم. همه باید از امام جامعه حمایت و تبعیت کنیم. هر راهی غیر از راه ولایت، حرکت در بی راهه است.
💥رضایت خدا و اولیای الهی، عزت دنیا و آخرت هر ایرانی و هر مسلمان بسته به رضایت امام سید مجتبی حسینی خامنه ای؛ ولی امر مسلمین جهان است.
🇮🇷https://eitaa.com/alishirazi_ir
🛑 خون بهای امام عاشورا و امام امروز را از یزیدیان می گیریم!
🛑 علی شیرازی
امام باقر (ع) - در حديث زيارت امام حسين (ع) در روز عاشورا، از راه دور ـ فرمودند:
ثُمَّ ليَندُبِ الحسينَ (ع) و يَبكيهِ؛ سپس، براى امام حسين (ع) گريه و زارى كند.
و يأمُرُ مَن في دارِهِ مِمَّن لا يَتَّقيهِ بِالبُكاءِ عَلَيهِ؛ و به كسانى كه در خانه اش هستند و از آن ها تقيه نمى كند، دستور دهد كه براى امام حسین (ع) بگريند.
و لِيُعَزِّ بَعضُهُم بَعضا بِمُصابِهِم بِالحُسَينِ (ع)؛ و در سوگ امام حسين (ع) به يكديگر تسليت بگويند.
قُلتُ: فكَيفَ يُعَزّي بَعضُنا بَعضا؟ عرض كردم: چگونه به همديگر تسليت بگوييم؟
قالَ: تَقولونَ: أعظَمَ اللّه ُ اُجورَنا بِمُصابِنا بِالحُسَينِ؛ حضرت فرمود: بگوييد: خداوند اجر ما را به سبب مصيبتى كه از امام حسين (ع) به ما رسيده، بزرگ گرداند.
و جَعَلَنا و إيّاكُم مِنَ الطّالِبينَ بِثارِه مَعَ وَلِيِّهِ الإمامِ المَهدِيِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ (ع)؛ و ما و شما را از كسانى قرار دهد كه در كنار ولىّ دم او، امام مهدى (عج) از خاندان محمد (ص)، به خونخواهى او بر مى خيزند.
از خداي سبحان مسئلت ميکنيم که ما را جزء طالبان خون بهاي آن حضرت قرار بدهد.
خون بها را وليّ و فرزندان مقتول ميگيرند. ما از آن جهت که مکتب امام حسين (ع) را پذيرفتيم، فرزند اين مکتبيم. قبل از خون خواهی، شايستگي فرزند بودن لازم است. ما بايد فرزند اين مکتب باشيم تا خون بها را بخواهيم.
فرمود: وَ جَعَلَنَا وَ إِيَّاكُمْ مِنَ الطَّالِبِينَ بِثَأْرِهِ(ع)؛ خدايا! توفيقی به ما مرحمت كن كه خون بهاي حسينبنعلي (ع) را از ظالمان بگيريم.
اين بخش يك پيام زندهاي دارد و عاشورا را براي هميشه زنده نگه ميدارد. ما در اين دعا از ذات اقدس الهي مسئلت ميكنيم: توفيقی را به ما بدهد كه خون بهاي حسينبنعلي (ع) را بگيريم.
خداوند در قرآن فرمود: هر كس مظلومانه كشته شد، ما براي اولياي او حقّ قصاص قائليم. ما فرزندان حسين بن علي (ع) هستيم. پدر ما را شهيد كردند. ما حق داريم خون بها بگيريم.
وجود مبارك پيغمبر اسلام (ص) فرمودند: أنا و علي ابوا هذه الامة؛ ما حاضريم شما را به عنوان فرزندي قبول كنيم!
امام هر عصري همين بیان را دارد. وجود مبارك حسين بن علي (ع) هم ميفرمايند: بياييد فرزند ما بشويد. ما هم فرزند و شیعه او شدیم. پس پدر ما را شهيد كردند. ما حق داريم تا روز قيامت، خون بهاي پدرمان را بگيريم. اين شعار تا روز قیامت وجود دارد؛ يعني از خدا درخواست ميکنيم: پروردگارا! به ما توفیق بده که خون بهاي شهدای کربلا را از قاتلان آنان بگيريم.
این بخش، یك پیام زندهای دارد و عاشورا را برای همیشه زنده نگه می دارد.
ما در دعا از ذات اقدس الهی مسئلت می كنیم، آن توفیق را به ما بدهد كه خون بهای «حُسَین بْنِ عَلِی» را بگیریم.
این شعار تنها برای ثواب نیست. درس شهادت است! درس جهاد است! جریان كربلا و شهادت سالار شهیدان (ع) برای همیشه درس و پیامی برای گفتن دارد.
درس ها و پیام های کربلا و عاشورا را باید یاد بگیریم و در زندگی خود به آن ها جامه عمل بپوشانیم.
امروز نیز باید از خدا بخواهیم که به ما توفیق بدهد تا خون بهای امام خامنه ای عزیز را بگیریم. از خدا بخواهیم که به ما توفیق بدهد تا به خونخواهی امام شهیدمان برخیزیم. از خدا بخواهیم که به ما توفیق بدهد تا جزء طالبان خون بهای امام شهید سید علی خامنه ای باشیم.
🇮🇷https://eitaa.com/alishirazi_ir
🟢 برای پیروزی جبهه اسلام و ملت بزرگ ایران بر کفر و استکبار جهانی، روزی ۱۰۰۰ بار بگویید:
👈 ید الله فوق ایدیهم
🇮🇷https://eitaa.com/alishirazi_ir
💚 فتح نزدیک است
💥یک صاحب نفسی فرمود:
☀️در این شرایط و تا شکست قطعی دشمن، آحاد مردم روزی ۱۰۰ بار این ذکر شریف را تکرار نمایند:
👈 نَادِ عَلِیًّا مَظْهَرَالْعَجائِبِ تَجِدْهُ عَوْنًا لَکَ فِی النَّوائِبِ کُلَّ هَمٍّ وَ غَمٍّ سَیَنْجَلِی بِوِلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ؛
حضرت علی را که مظهر عجایب است، صدا بزن. او را در گرفتاری ها، یاور خود خواهی یافت. هر غم و اندوهی برطرف می شود؛ به برکت ولایتت ای علی!
🇮🇷https://eitaa.com/alishirazi_ir
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید |ولایت حقیقی
🔺️سید حسن نصرالله: به آیت الله مصباح عرض کردم ما ولایت را اینگونه میفهمیم...
آیت الله مصباح فرمودند این همان ولایت حقیقی است.
خبر فوری
بر اساس تصویب دولت روزهای شنبه و یکشنبه ۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و دوشنبه ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است
در روز سه شنبه ۱۶ تیرماه استان قم و پنجشنبه ۱۸ تیرماه استان خراسان رضوی تعطیل است.
https://eitaa.com/PR_Police
🏴🏴🏴🏴🏴
#متن_زیارتنامه_حضرت_عباس_علیه_السلام
بسم الله الرحمن الرحیم
سَلامُ اللّهِ وَسَلامُ مَلائِکَتِهِ الْمُقَرَّبینَ وَاَنْبِیائِهِ الْمُرْسَلینَ وَعِبادِهِ الصّالِحینَ وَجَمیعِ الشُّهَداءِ وَالصِّدّیقینَ وَالزّاکِیاتِ الطَّیِّباتِ فیما تَغْتَدی وَتَرُوحُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ * اَشْهَدُ لَکَ بِالتَّسْلیمِ وَالتَّصْدیقِ وَالْوَفاءِ وَالنَّصیحَهِ لِخَلَفِ النَّبِیِّ الْمُرْسَلِ وَالسِّبْطِ الْمُنْتَجَبِ وَالدَّلیلِ الْعالِمِ وَالْوَصِیِّ الْمُبَلِّغِ وَالْمَظْلُومِ الْمُهْتَضَمِ * فَجَزاکَ اللّهُ عَنْ رَسُولِهِ وَعَنْ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ وَعَنْ فاطِمَهَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسَینِ صَلَواتُ اللّهِ عَلَیْهِمْ اَفْضَلَ الْجَزاءِ بِما صَبَرْتَ وَاحْتَسَبْتَ واَعَنْتَ * فَنِعْمَ عُقْبَى الدّار * لَعَنَ اللّهُ مَنْ قَتَلَکَ * وَلَعَنَ اللّهُ مَنْ جَهِلَ حَقَّکَ وَاسْتَخَفَّ بِحُرْمَتِکَ * وَلَعَنَ اللّهُ مَنْ حالَ بَیْنَکَ وَبَیْنَ ماءِ الْفُراتِ * اَشْهَدُ اَنَّکَ قُتِلْتَ مَظْلُوماً وَاَنَّ اللّهَ مُنْجِزٌ لَکُمْ ما وَعَدَکُمْ * جِئْتُکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ وافِداً اِلَیْکُمْ وَقَلْبی مُسَلِّمٌ لَکُمْ وَاَنَا لَکُمْ تابِـعٌ وَنُصْرَتی لَکُمْ مُعَدَّهٌ حَتى یَحْکُمَ اللّهُ وَهُوَ خَیْرُ الْحاکِمینَ * فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ *لا مَعَ عَدُوِّکُمْ * اِنّی بِکُمْ وَبِاِیابِکُمْ مِنَ الْمُؤمِنینَ * وَبِمَنْ خالَفَکُمْ وَقَتَلَکُمْ مِنَ الْکافِرینَ * قَتَل اللّهُ اُمَّهً قَتَلَتْکُم بِالاَْیْدی وَالاَْلْسُنِ.
#تاسوعا 🏴
https://eitaa.com/PR_Police
➖پاسخ حضرت عباس علیهالسّلام به امان نامه حرامیان
🔻شمر بن ذى الجوشن- كه خدا لعنتش كند- آمد و ندا داد: خواهرزادگان من ،عبداللّه، جعفر، عبّاس و عثمان كجا هستند؟
_حسين عليهالسّلام فرمود: «پاسخش را بدهيد، هر چند فاسق است؛ چرا كه يكى از دايىهاى شماست».[در فرهنگ قبایلی عرب، به مردی که از قبیله مادر باشد نیز دایی(خال) گفته میشود]
_آنان به او گفتند: چه كار دارى؟
_گفت: اى خواهرزادگان من! شما در امان هستيد. خود را به همراه برادرتان حسين به كُشتن ندهيد و در اطاعت امير مؤمنان يزيد بن معاويه باشيد.
_عبّاس بن على عليهالسّلام او را ندا داد: «دستانت بُريده باد و لعنت بر امانى كه آوردهاى، اى دشمن خدا! آيا به ما فرمان مىدهى كه برادر و سَرورمان حسين فرزند فاطمه را وا گذاريم و در اطاعت ملعونهای ملعون زاده درآييم؟!».
شمر خشمگينانه به سوى لشكرش بازگشت.
📚الملهوف ص۱۴۸
https://eitaa.com/PR_Police