ماه دیشب ،عجیب بغل گنبد طلا دلبری میکرد:)
دو دلبر،تو یه قاب:))
حیف عکاسیم نمیومد دیشب:))
پَرؤآنۀآبي:)
جاده سمنان،بارون،قیافه من👀
کاشان:۴۵ درجه:))
در حق مون ظلم میشه خدایی😔💔