پَرؤآنۀآبي:)
جاده سمنان،بارون،قیافه من👀
کاشان:۴۵ درجه:))
در حق مون ظلم میشه خدایی😔💔
نمیدونم روزی ک کل محتوای رز سیاه و حذف کردم و وایب کانال و عوض کردم به چی فکر کردم،ولی پشیمانم،وایب قبلی و میخوام:)
پَرؤآنۀآبي:)
نمیدونم روزی ک کل محتوای رز سیاه و حذف کردم و وایب کانال و عوض کردم به چی فکر کردم،ولی پشیمانم،وایب
من ب این ک رمان هام و بزارم فکر میکردم،و رمان هایی ک تموم نشدن ک بزارم شون:👀☠️