نمیدونم روزی ک کل محتوای رز سیاه و حذف کردم و وایب کانال و عوض کردم به چی فکر کردم،ولی پشیمانم،وایب قبلی و میخوام:)
پَرؤآنۀآبي:)
نمیدونم روزی ک کل محتوای رز سیاه و حذف کردم و وایب کانال و عوض کردم به چی فکر کردم،ولی پشیمانم،وایب
من ب این ک رمان هام و بزارم فکر میکردم،و رمان هایی ک تموم نشدن ک بزارم شون:👀☠️
من موندم و یه کشوی پررر کتاب ک همه اش مال زینب عه:))
و چند روزی ک از تابستون مونده:)))
من تک دختر ام،ب راحتی میتونم لباس هام و پیدا کنم،چون هیچکس به غیر از من صورتی نمیپوشه:)😅